Autorizované servisy
Pro co nejrychlejší vyřízení případné reklamace doporučujeme kontaktovat přímo servisní střediska pro danou značku výrobku. Centrální autorizovaný servis zajistí opravu ve své provozovně, nebo u větších výrobků u vás doma. Pokud nenajdete blízký servis, podívejte se do záručního listu, kde lze většinou najít aktuální servisní střediska. V případě reklamace přímo v servisu si s sebou vezměte daňový doklad (fakturu) ke zboží. Ačkoli záručním listem je i daňový doklad, některé servisy požadují i potvrzený originální záruční list od prodejce. (pokud záruční list k výrobku dodává dovozce do ČR) Některé servisní střediska od vás budou požadovat výrobní číslo společně s indexem spotřebiče pro identifikaci výrobku. V případě, že záruční list ještě nemáte potvrzený, zašlete jej s kopií faktury na náš zákaznický servis (Zákaznický servis Able consulting s.r.o. Čakovická 205 Přezletice 250 73 e-mail :info@ablelektro.cz .) Obratem vám ho vyplněný vrátíme zpět.
Centrální servis značky: Teka
https://www.teka.com/cs-cz/podpora/reklamace/
Centrální servis značek: Sanyo, Sencor, Daewoo, Catler, Casio +420 323 204 111
Centrální servis značek: AEG +420 800 302 111
Centrální servis značek: Candy , Hoover +420 844 115 116, +420 841 111 125
Centrální servis značek: Miele +420 800 643 531
Centrální servis značek: Bosch, Siemens +420 251 095 546
Centrální servis značek: Liebherr, Nivona, Falmec, LORD +420 255 717 441
Centrální servis značek: Beko +420 800 350 333
Seznam míst zpětného odběru elektrospotřebičů - https://www.elektrowin.cz/cs/obce-a-sberne-dvory/seznam-mist-zpetneho-odberu.html